Společnosti

Kvalitní marketing, který má výsledky


Záleží na tom, v čem se rozhodnete podnikat. Podnikání je většinou běh na dlouhou trať. U některých firem je rozjezd pomalejší. Pokud budete podnikat například ve strojírenství, budete muset počítat s tím že stroje nebudou zrovna levnou položkou ve vašem nákupním seznamu, ale co se týče byrokratické zátěže, nepůjde o tak náročné vyřizování jako třeba u potravinového průmyslu, kde je opravdu nutné dodržovat všechna přísná opatření pro hygienickou nezávadnost výroby i koncových výrobků.

webové stránky

Pro marketing ale není vůbec důležité, v čem se rozhodnete podnikat. Je potřeba abyste měli kvalitní webové stránky, kde zájemci najdou všechny dostupné informace. V případě že budete prodávat výrobky nebo objednávat služby, je dobré mít e-shop. I klasický web bez e-shopu je nutné provozovat bez chyb. Ideální web je uživatelsky příjemný a nabídne návštěvníkovi mnohé zajímavé funkce, které pomáhají v orientaci ve firmě. Příkladem je například Favi správa vyhledávače, kde si můžete filtrovat to co hledáte podle různých kritérií. To vám pomůže jako zákazníkovi najít snadno a rychle co hledáte, aniž byste museli procházet celou nabídku.

Čím podpořit dosah?
S internetovou stránkou se dá pracovat všelijak. Je možné nastavit například e-mail marketing, který funguje tak, že někdo zadá do databáze svou e-mailovou adresu, a na ni potom pravidelně chodí třeba slevové nabídky, novinky nebo různá doporučení, či cokoliv jiného vás napadne.

online obchod

E-mailová komunikace s veřejností nemusí být k zahození, protože pokud někdo hledá určitý výrobek a nemáte ho skladem a nebo se zajímá o to jaké produkty nově nabízíte, díky pravidelně zasílaným informacím bude v obraze. To může zvýšit vaše prodeje, protože každý tak uvidí přímo v e-mailu co je u vás nového, a pokud uvidí že je produkt skladem, je velká šance že si ho u vás koupí.

Empty Sidebar
You haven't added any widgets to your sidebar. You can add widgets by going to: Appearance > Customize > Widgets